سونی بازی های رایگان ماه دسامبر در سرویس PS Now را معرفی کرده است

مجله خبری مگینا | اخبار ، ورزش ، سینما ، اخبار بازی

سونی بازی های رایگان ماه دسامبر در سرویس PS Now را معرفی کرده است

۱۰ بازديد


در جدیدترین اخبار دنیای بازی های ویدیویی، کمپانی سونی بازی های رایگان ماه دسامبر در سرویس PS Now را معرفی کرده است. در بین بازی های این ماه نام بازی محبوب Horizon Zero Dawn نیز به چشم می خورد. در ادامه این خبر با مجله زیمگ همراه باشید.

بازی های رایگان ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ در سرویس PS Now

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، کمپانی سونی بازی های رایگان ماه دسامبر در سرویس PS Now را معرفی کرده است. این بازی ها عبارتند از بازی Horizon Zero Dawn: Complete Edition، Wreckfest، Darksiders III، The Surge 2، Stranded Deep و Broforce. البته قبل از این خبر نیز ما شاهد رایگان شدن بازی Darksiders III در سرویس PlayStation Plus بودیم.

در ادامه نیز سونی به صورت رسمی اعلام کرده که تمام عناوینی که نام برده شدنداند، بجز بازی Wreckfest، برای همیشه بر روی سرویس PS Now رایگان خواهند بود. مهلت رایگان بودن بازی Wreckfest تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ (۳۱ مه ۲۰۲۱) می باشد. بعد از آن این بازی باید خریداری شود. پس اکنون فرصت مناسبی برای دارندگان کنسول های سونی است تا عناوینی که تا به الان موفق به تجربه آنها نبودند، را بازی کنند.

در ماه های گذشته شاهد انتشار بازی های دیگری بر روی سرویس PS Now بودیم. و این اتفاقی بسیار خوب است که سونی قصد دارد برای گسترش آن در ماه های آینده برنامه هایی بچیند. از طرفی دیگر کنسول مایکروسافت نیز با سرویس اکس ‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass) رقیب بسیار سرسختی برای پلی ‌استیشن پلاس و PS Now بحساب می آید. باید دید که این دو کمپانی در آینده چه تغییراتی بر روی سرویس های خود انجام می دهند، تا دارندگان هردو کنسول لذت کافی را از بازی های جدید ببرند. برای دیدن خبر های بیشتر می توانید به بخش اخبار بازی و مقالات بازی بروید.

منبع : سونی بازی های رایگان ماه دسامبر در سرویس PS Now را معرفی کرده است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.