آیا قرار نیست که شاهد دنباله ای برای فیلم Birds of Prey باشیم!

مجله خبری مگینا | اخبار ، ورزش ، سینما ، اخبار بازی

آیا قرار نیست که شاهد دنباله ای برای فیلم Birds of Prey باشیم!

۱۰ بازديد

مارگو رابی جوان از بازیگرانی بحساب می آید که می تواند در یک فیلم درام نقشی احساسی بازی کند و از طرفی در نقش شخصیت هارلی کویین از دنیای سینمایی DC نیز ظاهر شود. رابی با استعداد تقریبا با اکثر کارگردانان بزرگ و بازیگران درجه اول همبازی بوده است. یکی از بازی های موفق او را نیز می توان در فیلم Suicide Squad در نقش هارلی کویین تماشا کرد. فیلم جوخه انتحار که متشکل از تعدادی قهرمان دنیای سینمایی DC بود. در سال ۲۰۱۶ بر روی پرده های سینما رفت و توانست بسیار موفق ظاهر شود. فیلم جوخه انتحار که با بودجه ۱۷۵ میلیون دلاری ساخته شده بود ، در نهایت توانست ۷۴۶ میلیون دلار در گیشه ها بفروشد. که این باعث شد که سازندگان به دنبال ساخت فیلم های فرعی از این فیلم بروند.

فیلم Birds of Prey یکی از این اسپین آفها بود که داستانش بر روی شخصیت هارلی کویین تمرکز داشت. فیلم پرندگان شکاری در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ اکران خود را در آمریکای شمالی شروع کرد. در نهایت نیز توانست ۲۰۱ میلیون دلار در سینماها بفروشد. باید گفت چندان فروش جالبی نسبت به هزینه تولید و ساختش نبود. در این فیلم بازیگرانی چون جرنی اسمالت، مری الیزابت وینستد، رزی پرز، الا جی باسکو. کریس مسینا و یوان مک‌گرگور در کنار مارگو رابی حضور داشتند.

فیلم پرندگان شکاری اسپین‌آفی از فیلم جوخه انتحار

در فیلم Birds Of Prey شخصیت هارلی کویین بعد از جدایی از جوکر به قهرمانان دیگری همچون قناری سیاه، هانترس و رنی مونتویا می ‌پیوندد. که ماموریت آنها نجات یک دختر بچه خواهد بود. پایان فیلم به گونه ای بود که راه را برای برگشتن هارلی کویین به فیلم The Suicide Squad و همینطور دنباله فیلم Birds Of Prey هموار می کرد. حال به تازگی مارگو رابی بازیگر شخصیت هارلی کویین گفته که فعلا خبری از ساخت فیلم Birds Of Prey 2 نیست. فیلم نظرات مثبتی را دریافت کرده، ولی فروش نسبتا بد در سینماها شاید در ساخته نشدن دنباله این فیلم تاثیر گذار بوده است. البته این را نیز اضافه کنیم که حتی اگر فیلم Birds Of Prey 2 ساخته نشود، به معنی این نیست که دیگر مارگو رابی را در نقش هارلی کویین نخواهیم دید. قطعا او در پروژه های بعدی دنیای سینمایی DC حضور خواهد داشت.

برای دنبال کردن جدیدترین اخبار سینمای جهان با ما همراه باشید. مجله خبری زیمگ

منبع :مارگو رابی: فعلا خبری از ساختن فیلم Birds of Prey 2 نیست

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.