درخشش طارمی در جام حذفی تا بهترین بازیکن آسیا شدن

مجله خبری مگینا | اخبار ، ورزش ، سینما ، اخبار بازی

درخشش طارمی در جام حذفی تا بهترین بازیکن آسیا شدن

۹ بازديد



مهدی طارمی
 مهاجم خوش تکنیک و جوان فوتبال ایران که به تازگی به تیم پورتوی پرتغال پیوسته است، با در خششی که در بازی های حذفی این کشور داشت موفق شد تا عنوان بهترین لژیونر فوتبال آسیا را مال خود کند.

در جدیدترین اخباری که خبرگزاری تسنیم منتشر کرده است، در نظرسنجی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مهدی طارمی توانست تا با بدست آوردن بیشترین میزان رای، با اختلاف فاحشی از دیگر رقیب های خود بعنوان بهترین بازیکن فوتبال انتخاب شود. طارمی در بازی پورتو در مقابل فابریل باریرو توانست گل برتری را بثمر برساند و از این رو ۳۷٫۴۵ درصد از آرای مردمی به او تعلق گرفت تا بتواند خود را بعنوان یک بازیکن موفق ایرانی به جهان معرفی کند. برای اطلاع دقیق از خبر درخشش طارمی در جام حذفی تا بهترین بازیکن آسیا شدن و دیگر اخبار ورزشی جهان با زیمگ همراه باشید.

مهدی طارمی از پرسپولیس تا پورتو!

مهدی طارمی بازیکن جوان و خوش تکنیک بوشهری ایران است. او توانست در سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ در پرسپولیس عنوان آقای گل لیگ برتر ایران را مال خود کند. البته باید گفت که جدایی طارمی از پرسپولیس حاشیه های فراوانی داشت که ما بعدا درباره آن در مقاله ای جداگانه صحبت خواهیم کرد. وی بعد از پرسپولیس به تیم ریزه اسپور ترکیه و سپس به الغرافه قطر ملحق شد. این بازیکن با بازی های خوبی که از خود در این تیم ها به نمایش گذاشت بسرعت مطرح شد. کمی بعد باشگاه فوتبال ریو آوه پرتغال خواهان جذب این مهاجم شد. او در دومین حضورش که بعنوان بازیکن ثابت به زمین رفت توانست هت‌تریک کند. اکنون این بازیکن خوب کشورمان با قرار دادی ۴ ساله به دیگر باشگاه پرتقالی یعنی پورتو که تیم بسیار سرشناس و شناخته شده ای می باشد پیوسته است. برای اطلاع از جدید اخبار ورزشی ایران و جهان با ما همراه باشید.

منبع : درخشش طارمی در جام حذفی تا بهترین بازیکن آسیا شدن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.